کد خبر: 237965
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۱۳:۴۲:۰۰
| |

سرلشکر باقری:

مبارزه سنگینی پیش‌‌‌رو داریم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از ارتقای کمی و کیفی تجهیزات نیروی انتظامی در کنار ارتقای کیفی نیروهای آن خبر داد.

مبارزه سنگینی پیش‌‌‌رو داریم
کد خبر: 237965
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۱۳:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر محمد باقری امروز در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی، از ارتقای تجهیزات کمی و کیفی این نیرو خبر داد و گفت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی در کنار رویکرد جذب عناصر انقلابی و مومن در دستورکار قرار دارد و ارتقای کیفی نیروها و ارتقای تجهیزات چه به لحاظ کیفی و چه کمی با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی افزود: در بحث تجهیزات تخصصی پلیس هم کارهایی خوبی صورت گرفته و تحقیقات تا حد زیادی به نتیجه رسیده و به تولید انبوه رسیده‌ایم و تجهیزات در اختیار نیروها قرار گرفته است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: در بخش‌های مرزبانی نیز سلاح‌های سنگین و نیمه‌‌سنگین و تجهیزات اطلاعاتی برای رصد هرچه بهتر مرزهای کشور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و در حال استفاده است. در بحث یگان ویژه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و تجهیزات خوبی در اختیار نیروها قرار گرفته، اما با وجود این اقدامات راه طولانی در پیش داریم.

باقری به رشد سریع امکانات و فناوری بویژه در حوزه فضای سایبری اشاره کرد و اظهار داشت: این امر می‌‌طلبد که کارها و اقدامات در حوزه تجهیزات مرزبابی، اطلاعاتی و انتظامی سرعت بیشتری بگیرد، البته نسبت به گذشته پیشرفت‌‌‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به سرمایه‌‌‌گذاری دشمن در بحث جنگ نرم تصریح کرد: کشور هم‌‌‌‌اکنون با تهاجم سنگین دشمن در بحث جنگ نرم مواجه است، چراکه هر جا دشمن احساس می‌کند از طریق راه‌های نظامی سخت به نتیجه نمی‌رسد و حاضر نیست تلفات بدهد، سرمایه گذاری خود را در بخش‌های جاسوسی و اطلاعاتی و امنیتی افزایش می‌دهد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: علاوه بر این، فعالیت‌های نرم فرهنگی که مبانی دینی و اعتقادی مردم و جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد، در دستورکار دشمن قرار دارد.

باقری به مسئولیت سنگین انتظامی کشور در بحث مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هم در بحث مقابله با اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی و هم در بحث مقابله با تهاجم نرم و بحث امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگینی بر دوش دارد و سرمایه‌‌‌‌گذاری‌ها و اقدامات خوبی هم در این حوزه انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات پژوهشی بسیار در این زمینه ابراز داشت: علاوه‌‌‌بر این، نظرسنجی‌های خوبی در نیروی انتظامی صورت گرفته و نیازهای جامعه و جوانان احصا شده و فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره‌ای خوبی در نیروی انتظامی در کنار تمام مسئولیت‌های سنگین در حال انجام است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: به هر حال مبارزه سنگینی پیش‌‌‌رو داریم و امیدواریم در آینده بیش از گذشته فعالیت‌های مثمرثمر را در نیروی انتظامی شاهد باشیم.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها