کد خبر: 237981
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۱۵:۲۳:۰۰
| |

مارکار آقاجانیان:

ناچار بودیم سراغ بولیوی برویم

مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید همه توقع زیادی از تیم ملی دارند و تیم هم باید آماده‌سازی خوبی انجام دهد.

ناچار بودیم سراغ بولیوی برویم
کد خبر: 237981
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۱۵:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر همه بازیکنان سلامت هستند. پورعلی‌گنجی مشکل کوچکی دارد که با باشگاه این بازیکن در تعامل هستیم و امیدواریم مصدومیت او زودتر حل شود. بازیکنان همه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. ما دو فیفادی را از دست دادیم که چیز خوبی نیست. همه توقع زیادی دارند و ما هم باید آماده‌سازی خوبی انجام دهیم.

او در ادامه گفت: بازی با ونزوئلا و ترینیداد با ارتباطهای شخصی کی‌روش نهایی شده اما به هر حال مشکلاتی هست. دوست داشتیم با حریفان بهتری کار کنیم همان طور که رقبای ما با حریفان بهتری بازی می‌کنند و این مساله ارتباطی به امکانات مالی و ارتباطی ندارد اما قرار است در اردوی دوحه بازی کنیم که البته هنوز قطعی نشده و ما پیگیر آن هستیم.

آقاجانیان اضافه کرد: کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود کارشان را انجام می‌دهند اما باید حمایت شویم. حریفان ما با وجود مشکلات، امکانات خوبی دارند و چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بازی دوستانه در سطح خوبی به سر می‌برنند. ما هم توقعاتی داریم. اردوی آخر ما در دوبی برگزار می‌شود و پیگیر بازی دوستانه هستیم. به خاطر یکسری مشکلات هنوز استادیومی برای بازی دوستانه پیدا نکرده‌ایم اما دنبال آن هستیم تا این مشکل زودتر برطرف شود.

او درباره دیدار با بولیوی گفت: تیم‌های آمریکای جنوبی سطح بالایی دارند. ما گزینه دیگری نداریم و به ناچار سراغ این‌ تیم‌ها رفته‌ایم. تیم‌های این قاره حداقل از آسیایی‌ها بهتر هستند اما می‌توانستیم با تیم‌های بهتر بازی کنیم. فکر می‌کنم تمام تیم‌های آسیایی نمی‌توانند با اروپایی‌ها بازی کنند زیرا لیگ ملت‌های اروپا در حال برگزاری است.

مربی تیم ملی درباره دعوت آزمون به تیم ملی گفت: مردم گل‌های او را فراموش نمی‌کنند. او گل‌های زیادی برای صعود به جام جهانی زد و در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی داشت و امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر در جام ملت‌های آسیا هم برای تیم ملی بدرخشد.

آقاجانیان درباره رضاییان تصریح کرد: او همیشه در این چندسال عضو تیم ملی بوده و الان چون باشگاهی ندارد می‌تواند با تیم تمرین کند. چرا نباید تمرین کند؟ بسیاری از بازیکنان در مقاطعی تیم نداشتند اما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و حتی مصدوم بودند و از امکانات تیم استفاده کردند. این که رضاییان بخواهد دوباره به تیم ملی دعوت شود یا حتی برای ایران در جام ملت‌ها بازی کند بسته به نظر کی‌روش است.

وی در پایان گفت: درهای تیم ملی همیشه باز است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. سعی ما این است که بهترین‌ها دعوت شوند و مهم نیست که در کجا بازی می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها