کد خبر: 238019
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۰۲:۰۰
| |

آخرین پس‌لرزه‌های پرونده خاشقجی؛

خروج سفیر عربستان از واشنگتن

در حالی که برخی از فعالان مخالف بن سلمان از اخراج خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا از این کشور سخن به میان می‌آورند، مسئولین وزارت خارجه آمریکا دلیل بازگشت وی به ریاض را دریافت اطلاعات دقیق مربوط به پرونده خاشقجی اعلام کردند.

خروج سفیر عربستان از واشنگتن
کد خبر: 238019
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهار نظری که رسانه‌های مختلف آن را منتشر کردند اعلام کرد: بعد از تماس‌هایی که با سفیر عربستان در آمریکا گرفتیم متوجه شدیم او عازم عربستان است. به او اطلاع دادیم که بعد از بازگشتش به کشور منتظر اطلاعاتی از او در رابطه با پرونده خاشقجی هستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، از سوی دیگر مجتهد، فعال توییتری عربستانی هم از داخل خانواده سلطنتی این کشور خبر داد: شاهزاده‌های سعودی احساسات و مواضع متفاوتی نسبت به این مسئله دارند. برخی از گرفتار شدن بن سلمان ابراز خوشحالی می‌کنند و برخی دیگر از اینکه او توانمندی تعامل با تبعات این اقدام را ندارد نگران هستند.

به گفته مجتهد تعداد کمی از شاهزاده‌ها هم در حال حاضر به دنبال سامان دادن به یک رهبری جایگزین هستند تا از فرصت به دست آمده برای خلاصی از سلمان و پسرش کمال استفاده را ببرند.

اخبار رسیده به این فعال توییتری مطلع از دربار سعودی حکایت از آن دارد که امروز جمعه، نشستی بین شماری از شاهزاده‌های سرشناس آل‌سعود با سلمان پادشاه عربستان برگزار خواهد شد تا راه‌های برون‌رفت از این بحران را با او که دچار آلزایمر شدید است مورد بررسی قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها