محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

اصولِ اصولگرایی نو و کهنه ندارد/ در جلسات شورای مرکزی جمنا شرکت می‌کنم

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: من به عنوان عضو شورای مرکزی جمنا در جلسات جمنا شرکت می‌کنم ولی برای انتخابات آینده در موقع مقتضی با جمع‌بندی موتلفه اسلامی اقدامات انتخاباتی می‌کنیم.

اصولِ اصولگرایی نو و کهنه ندارد/ در جلسات شورای مرکزی جمنا شرکت می‌کنم
کد خبر: 238027
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره آغاز فعالیت‌های انتخاباتی جمنا و اینکه آیا حزب موتلفه اسلامی هم در زمان انتخابات با جمنا همکاری خواهد داشت یا نه؟، بیان کرد:‌ من به عنوان عضو شورای مرکزی جمنا در جلسات آنان شرکت می‌کنم ولی برای انتخابات آینده، در موقع مقتضی با جمع‌بندی موتلفه اسلامی اقدامات انتخاباتی می‌کنیم. به این دلیل که هنوز این جمع‌بندی‌ها را نکردیم اظهارنظر نمی‌کنم.

وی درباره اینکه آیا قرار است دولت جلسه‌ای را با اصولگرایان برگزار کند؟، اظهار کرد: من به صورت شایعه شنیده‌ام ولی تا این تاریخ دعوتی از ما به عمل نیامده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره مانیفست قالیباف در مورد نواصولگرایی هم گفت: اگر در این مطالبی که اعلام شده است بحث اصولِ اصولگرایی باشد من معتقدم اصولِ اصولگرایی نو و کهنه ندارد اما اگر بحث این باشد که برای تحقق آن اصول ما باید از روش‌های جدیدتر باید استفاده کنیم حرف درستی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها