کد خبر: 238035
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۳۴:۰۰
| |

رکورد بی نظیر ام‌باپه در تیم ملی فرانسه

مهاجم جوان تیم ملی فرانسه به اولین بازیکنی تبدیل شد که تا قبل از 20 سالگی موفق به زدن 10 گل برای خروس‌ها می شود.

رکورد بی نظیر ام‌باپه در تیم ملی فرانسه
کد خبر: 238035
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه برابر ایسلند به میدان رفت و در حالی که با دو گل از حریف خود عقب بود با درخشش کیلیان ام باپه توانست بازی را به تساوی بکشاند تا قهرمان جهان در این دیدار شکست نخورد.

کیلیان ام باپه که روی گل اول تیمش تاثیرگزار بود، موفق شد گل دوم خروس ها را در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. این دهمن گل ستاره 19 ساله فرانسوی ها بود که زمینه تاریخ سازی او را فراهم کرد.

کیلیان ام باپه با گلزنی در این دیدار به اولین بازی تاریخ کشورش تبدیل شد که قبل از 20 سالگی موفق می شود 10 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند. پیش از او تیری آنری موفق شده بود تا این سن 8 گل برای فرانسه به ثمر برساند.

ام باپه که 4 گل در دیدار پاری سن ژرمن برابر لیون به ثمر رساند نشان داد که در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و می تواند ستاره آینده فوتبال جهان باشد.

عملکرد خوب این بازیکن باعث شد تا دیدیه دشان و هوگو لوریس سرمربی و کاپیتان فرانسه به تمجید از او بپردازند.

دشان با اشاره به درخشش ام باپه گفت: نمی خواستم درباره ام باپه ریسک کنم و به همین خاطر او را از ابتدا به زمین نفرستادم ولی در بازی بعدی برابر آلمان به احتمال زیاد ام باپه از ابتدا به میدان خواهد رفت. ما نمی توانیم در هر دیدار بی نقص و کامل بازی کنیم و برابر ایسلند نیز با ورود کیلیان به زمین بازی، سرعت و دقت ما بالا رفت و توانستیم بازی را برگردانیم.

تیم ملی فرانسه در بازی بعدی خود در لیگ ملت های اروپا به مصاف آلمان خواهد رفت که این دیدار تقابل دو قهرمان جام های جهانی 2018 روسیه و 2014 برزیل است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها