کد خبر: 238110
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۵:۴۲:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

هر یک از قوای سه گانه کشور باید در برابر مراجع قانونی پاسخگو باشند

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ مقام معظم رهبری هیچ عدولی از سیاست‌های اعلامی خود ندارند و سعی دارند قوا در چارچوب این سیاست‌ها مسیر را طی کنند.

هر یک از قوای سه گانه کشور باید در برابر مراجع قانونی پاسخگو باشند
کد خبر: 238110
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۵:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره جریان‌سازی برخی رسانه‌های بیگانه درباره عقب‌نشینی مقام معظم رهبری از مواضع خود در خصوص FATF بیان کرد: اگر کسی واقعا به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و در کرمانشاه توجه کند متوجه می‌شود که رهبری در چارچوب قانون اساسی و بدون استفاده از حکم حکومتی سعی بر اداره کشور دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت هر قوه‌ای بر عهده آن قوه است، گفت: هر یک از قوای سه گانه کشور باید در برابر مراجع قانونی پاسخگو باشند.

ترقی تأکید کرد: رهبری در رابطه با مجلس هم سعی بر این دارد که مجلس در چارچوب سیاست‌های کلی حرکت کند و چنانچه اگر عدولی داشته باشد به آنها تذکر بدهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی اختیاراتی را در رابطه با قانون‌گذاری بر عهده مجلس قرار داده است و چنانچه اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس به وجود بیاید مجمع تشخیص مصلحت نظام ورود خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری هیچ عدولی از سیاست‌های اعلامی خود ندارند و سعی دارند قوا در چارچوب این سیاست‌ها مسیر را طی کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها