کد خبر: 238280
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

گتوسو:

دلم می‌خواهد با دنیرو در یک فیلم بازی کنم!

جنارو گتوسو، میلان فاش کرد که دوست داشته که می‌توانست در دوران بازیگری‌اش فرصتی برای بازی کنار لوکا مودریچ، ستاره کروات خط میانی رئال مادرید داشته باشد.

دلم می‌خواهد با دنیرو در یک فیلم بازی کنم!
کد خبر: 238280
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که خیلی‌ها مدام از کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی حرف می‌زنند، جنارو گتوسو ترجیح می‌دهد که لوکا مودریچ را تحسین کند. گتوسو در این باره به سایت یوفا گفت: بازیکنان زیادی هستند که دوست داشتم می‌توانستم کنارشان بازی کنم. همه می‌گویند دوست دارند بتوانند کنار کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی بازی کنند اما من می‌گویم که دوست داشتم می‌توانستیم کنار لوکا مودریچ بازی کنم. من فکر می‌کنم که او بازیکنی باور نکردنی و از نظر روانی قوی و یک فوتبالیست خالص است.

گتوسو که در دوران بازیگری‌اش همه او را به خاطر قلدری‌هایش در میانه میدان می‌شناختند، می‌گوید که فوق‌العاده می‌شد اگر می‌توانست فرصتی برای ایفای نقش در یک فیلم هالیوودی کنار روبرت دنیرو داشته باشد. او اظهار داشت: دوست داشتم می‌توانستم کنار او بازی کنم چون فکر می‌کنم که ما از نظر حرکات فیزیکی‌ و ابراز احساسات‌‌مان با حرکات صورت‌ شبیه یکدیگر هستیم.

گتوسو سپس لیستی از بازیکنانی که در دوران بازیگری سرسخت‌ترین رقبای او بوده‌اند را ارائه کرد و گفت: آن زمان در ابتدای دوران بازیگری‌ام، جانورانی (!) مانند ادگار داویدز، دنیس وایز، پل اینس بودند که واقعاً با شخصیت بازی می‌کردند. در دوره فعلی فوتبال هم اگر بخواهم کسی را برای مبارزه انتخاب کنم آن بازیکن پل پوگبا است. بازیکن دیگری هم که سبک بازی‌اش را می‌پسندم، بلیز متویدی است. او طوری بازی می‌کند که انگار هرگز قصد ندارد دست از دویدن بکشد. همیشه دنبال توپ است و توپ را پس می‌گیرد و تکل‌هایی باورنکردنی می‌زند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها