معرفی مدیران بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر «الف»

مدیران بخش های عکس و پوستر آزاد جشنواره بین المللی تئاتر «الف» که با رویکرد صلح جهانی از 27 آبان تا 4 آذر در شهر تبریز برگزار می شود، معرفی شدند.

معرفی مدیران بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر «الف»
کد خبر: 238287
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر برهانی مرند دبیر نخستین دوره جشنواره بین المللی تئاتر «الف» مهدی آشنا و کریم زینتی را به عنوان مدیران بخش های عکس و پوستر آزاد این جشنواره منصوب کرد.

مهدی آشنا مدیر بخش عکس جشنواره بین المللی تئاتر «الف» از جمله عکاسان سینما، تئاتر و تلویزیون و عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران، عضو انجمن عکاسان ایران، عضو فدراسیون جهانی عکاسی فیاپ (FIAP) فرانسه و عضو انجمن عکاسان تئاتراست. وی دبیری بخش عکس چند دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیری بخش نگاه هنرمند سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، دبیر بخش عکس جشنواره فیلم و عکس راه آهن، دبیر بخش عکس و پوستر سومین جشنواره تئاتر شهر و دبیر اجرایی بخش عکس سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

کریم زینتی مدیر بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر «الف» نیز طراح و گرافیست و مدرس طراحی در هنرستان ها و دانشگاه های شهر تبریز است. وی ریاست انجمن صنفی تبلیغات استان آذربایجان شرقی، عضویت رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضویت در شورای سیاستگذاری گپ گرافیک، دبیری علمی جشنواره تبلیغات شمال غرب کشور، دبیری و داوری جشنواره تبلیغات شمال غرب کشور، عضویت در شورای سیاستگذاری نمایشگاه فیروزه تبریز و عضویت در کمیته کارشناسی هنر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

بخش های عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر «الف» به صورت آزاد و با موضوع «اقوام با رویکرد صلح در فرهنگ و آیین» برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این 2 بخش می توانند برای اطلاع از فراخوان و همچنین فرم شرکت در این 2 بخش به سایت worldpeace.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها