در جلسه شورای مرکزی صورت گرفت

موافقت حزب همبستگی ایران با کلیات طرح پارلمان اصلاحات

طرح پارلمان اصلاحات در جلسه روز چهارشنبه شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی بررسی شد.

موافقت حزب همبستگی ایران با کلیات طرح پارلمان اصلاحات
کد خبر: 238300
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۲:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حزب همبستگی ایران اسلامی در جلسه روز چهارشنبه(18 مهرماه) شورای مرکزی خود طرح پارلمان اصلاحات و تغییر و تحولات سیاسی کشور،‌ همچنین قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تغییرت در کابینه دولت مورد بحث و بررسی قرار داد.

حزب همبستگی در چارچوب تصمیمات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب و مبتنی بر رویکردها و سیاست های کلان جریان اصلاحات موافقت خود را با طرح پارلمان اصلاحات البته مبتنی بر اصلاحات قابل توجه اعلام کرد و مقرر شد دفتر سیاسی حزب، نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای شورای مرکزی را جمع بندی و به عنوان نظر نهایی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کند.

گفتنی است، طرح پارلمان اصلاحات که طی ماه های گذشته در دستور جلسات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب و فعالان سیاسی جریان اصلاحات قرار گرفته است، طی چندین جلسه در کمیته سیاسی شورای هماهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نسخه نهایی آن به احزاب اصلاح طلب جهت اظهار نظر نهایی ارائه شده است.

حزب همبستگی ایران اسلامی نیز در همین راستا و همراه با سایر احزاب نسبت به ورود جدی به این موضوع اقدام نموده و معتقد است اساسا ایجاد یک سازوکار تصمیم گیری کلان تر که طیف وسیعی از بدنه اصلاحات کشور را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نمایندگی کنند، ضرورت دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها