کد خبر: 238314
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۳:۱۹:۰۰
| |

«فیل در تاریکی» ادامه دار شد

نمایش «فیل در تاریکی» نوشته محمد زارعی و به کارگردانی مهرداد مصطفوی با اقتباس از رمان قاسم هاشمی‌نژاد که چندی پیش در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته بود، اجرای خود را در سالن مستقل تهران ادامه می‌دهد.

«فیل در تاریکی» ادامه دار شد
کد خبر: 238314
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۳:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در این نمایش که از فردا یکشنبه 22 مهر ماه هرشب ساعت 21 روی صحنه می‌رود، ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی، پرهام یداللهی، امیر جنانی و پویا پورامین به ایفای نقش می‌پردازند.

مهرداد مصطفوی کارگردان این نمایش درباره اجرای مجدد «فیل در تاریکی» گفت: این نمایش در تماشاخانه پالیز فقط 23 شب روی صحنه رفت و این تعداد اجرا واقعا کافی نبود و با توجه به استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم اجرای آن را این بار در سالن مستقل تهران از سر گیریم. از سویی شرایط تماشاخانه پالیز در روزهای آخر فعالیتش چندان جالب نبود و آن طور که باید از اجرای ما میزبانی نشد. بلافاصله پس از پایان اجراها در پالیز از سمت مدیریت تئاتر مستقل تهران، به ما پیشنهاد داده شد اجراهایمان را ادامه دهیم و شخصا از این پیشنهاد استقبال کردم. سالن مستقل تهران در بین سالن‌های خصوصی سالنی ویژه‌تر است و این پیشنهاد را با کمال میل پذیرفتیم.

وی افزود: جنس تماشاگر سالن مستقل تهران، نیز بیش از سایر سالن‌های خصوصی با اثر ما همسو بود. ضمن این که هنوز قشری که باید، از هنرمندان تجسمی و ادبیاتی‌ها هنوز اجرای ما را ندیده بودند.

بلیت‌های اجرای «فیل در تاریکی» هم‌اکنون در تیوال به فروش می‌رسد، این نمایش تا نیمه آبان ماه روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها