کد خبر: 238318
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۳:۳۷:۰۰
| |

رئیس سازمان گسترش:

با تکیه بر دانش فنی؛تحریم‌ها را ​ کنار می‌گذاریم

منصور ­معظمی­ در نمایشگاه صنعت گفت:مشکل جدی در صنایع راهبردی­ نداریم؛ با توجه به توانمندی نیروی انسانی و­ دسترسی به دانش فنی تحریم‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

با تکیه بر دانش فنی؛تحریم‌ها را ​ کنار می‌گذاریم
کد خبر: 238318
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۳:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور ­معظمی­ در نمایشگاه صنعت در جمع خبرنگاران ­­گفت: مشکل جدی در صنایع راهبردی­ نداریم و با توجه به توانمندی نیروی انسانی،­ دسترسی به دانش فنی و با حضور ­شرکت های­­ دانش بنیان،­ تحریم ها را پشت سر می گذاریم.

معظمی ادامه داد: صنایع ما از یک توانمندی و بلوغ برخوردار است و این توانمندی در مدت تحریم به ما کمک می کند.

وی ادامه داد: ما با تحریم ها بیگانه ­نیستیم و بطور قطع و با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت و با تصمیمات خوبی که در شورای هماهنگی های سران قوا انجام شده ما تحریم ها را پشت سر می گذاریم.

معظمی گفت: با توجه به تصمیم دولت و در نظر گرفتن محدودیت برای هزار و 400 قلم کالا، کالاهایی که در داخل کشور ساخته می شود دیگر امکان واردات ندارد و دولت توسط وزارت صنعت تصمیم گرفت تا بسیاری از ثبت سفارش های قبلی برای محصولاتی که در داخل تولید داریم را ­­باطل کند.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مورد نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با حضور 570 شرکت بر پا شده که از این تعداد،­­180­ شرکت­ خارجی ­از 10 کشور­ حضور دارند و­ توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها