کد خبر: 238612
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۰۸:۳۲:۰۰
| |

اصغر سلیمی:

دولت با تعامل با جریان‌های سیاسی می‌تواند از این پیچ تاریخی عبور کند

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: قطعا تعامل دولت با جریان‌های سیاسی، همگرایی حول منافع ملی را تقویت کرده و پلی برای عبور از پیچ تاریخی که دشمن برای ما ایجاد کرده است خواهد بود.

دولت با تعامل با جریان‌های سیاسی می‌تواند از این پیچ تاریخی عبور کند
کد خبر: 238612
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین اصغر سلیمی با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور با طیفی از اصلاح‌طلبان و ضرورت گسترش این دیدارها با تمام جریان های سیاسی بیان کرد: با توجه به این که آقای روحانی در دوران انتخابات خود اعلام کرد که وابستگی حزبی و جناحی به هیچ یک از گروه‌ها ندارد و از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی برای پیشبرد اهداف کشور استفاده خواهد کرد انتظار می‌رود از این ظرفیت استفاده بیشتری می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه گفت:‌ البته تا به امروز بخشی از این شعار را عملیاتی کردند. اما در برخی از حوزه‌ها بخصوص حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی کمتر شاهد همفکری با گروههای سیاسی بودیم. با توجه به این که امروز دشمن در حال فشار آوردن به کشور از طریق اقتصادی و ایجاد اختلاف بین مردم است، باید از طریق تعامل با طیف‌های مختلف با دشمن رویارو شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: امروز باید از طیف‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف دعوت و از اندیشه‌ها و فکرهای آنها استفاده شود. باید تاثیر این جلسات در سطوح کلان و در زندگی مردم موثر واقع شوند. باید از طریق تعامل و همفکری با جریان‌های سیاسی حول منافع ملی به همگرایی رسیده تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

سلیمی در پایان تصریح کرد: این همگرایی پیامی را برای دشمن دارد که شاید ما در برخی از مسائل کشور اختلاف نظر داشته باشیم، اما در خصوص منافع ملی با یکدیگر متحد هستیم. ما در زمان انقلاب و در زمان جنگ توانستیم با همفکری و هم اندیشی از بحران ها عبور کنیم قطعا امروز نیز با تعامل با جناح‌ها و طیف‌های مختلف و ایجاد همدلی می‌توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها