کد خبر: 238855
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۹:۰۰
| |

یحیی کمالی پور:

در شرایط اقتصادی همه جریانات سیاسی کنار هم قرار گیرند

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی همه جریانات سیاسی در کنار هم قرار گیرند و از نظر کارشناسان و دلسوزان نظام استفاده شود.

در شرایط اقتصادی همه جریانات سیاسی کنار هم قرار گیرند
کد خبر: 238855
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی پور ، با اشاره به توصیه اخیر مقام معظم رهبری به دولت در خصوص استفاده کارشناسی از نظر کارشناسان اقتصادی، اظهار کرد: ما اگر شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد کشور را یک جنگ اقتصادی تلقی کنیم، جریانات سیاسی خیلی معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند. ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که آحاد مردم از جوانان، پیر، مدیر و غیر مدیر، کارمند و غیر کارمند یعنی همه اقشار مردم حضور پیدا کردند و در سنگر اسلام روبروی دشمن ایستادند.

وی افزود: در این جنگ اقتصادی هم غیر از این راهی نداریم. همه جریانات سیاسی باید در کنار هم قرار گیرند. از آن سو به نظرات کارشناسان و دلسوزان نظام اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و میانه طلب و یا افرادی که وطنشان را دوست دارند، ولی ممکن است با برخی از جریانات سیاسی بیگانه باشند توجه شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه‌، بیان‌ کرد: معنا و فرمایشات و توصیه مقام معظم رهبری بیانگر این است که دولت حصارهای کشیده شده دور خودش را بشکند و متخصصان و کارشناسان را وارد کار کند و از نقطه نظرات نخبگان استفاده کند تا نتیجه‌ آن عملیاتی شدن یک اقتصاد خوب در کشور باشد.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها