کد خبر: 239056
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۰۶:۵۴:۰۰
| |

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 25 کیلو تریاک/ تریاک‌ها در خودرو جاساز شده بود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، گفت: در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان قم، 25 کیلو و 300 گرم تریاک از خودروی متهم کشف شد. 

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 25 کیلو تریاک/ تریاک‌ها در خودرو جاساز شده بود
کد خبر: 239056
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۰۶:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مطلع شدند یکی از قاچاقچیان مواد افیونی، مقداری مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد آن را از استان قم با یک دستگاه خودروی سواری به شهر تهران منتقل کند که تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به استان قم، اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات مشترک خودروی قاچاقچی را در محور مواصلاتی اتوبان قم شناسایی و پس از دقایقی تعقیب، آنان را متوقف سازند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم، گفت: در بازرسی از خودروی متهم، مقدار 25 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد و متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی پاسخگوئی به مطالبات شهروندان تهرانی مبنی بر پاکسازی مناطق آلوده، معابر و حاشیه بزرگراه‌های تهران از لوث معتادان متجاهر، طرح پاکسازی مناطق اجرا شد اضافه کرد:در این طرح که در شبانه روز گذشته به اجرا در آمد 347 معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سرهنگ "محمد بخشنده" ادامه داد: پاکسازی محیط‌های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از اولویت‌های این طرح است که با بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی اجرا می‌شود

این مقام انتظامی گفت: در طرح شب گذشته که در مناطق مختلف پایتخت اجرا درآمد 347 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ بخشنده با اشاره اینکه شهروندان می‌تواند گزارش مناطق آلوده را طی تماس تلفن با پلیس در جریان بگذارند، گفت: تامین مطالبات مردمی از اولویت‌های این طرح قرار داد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها