«مجتهد» افشاگر اسرار پشت پرده خاندان سعودی:

هدف پمپئو از سفر به عربستان هماهنگی با ریاض در ماجرای خاشقجی بود

افشاگر اسرار خاندان سعودی با انتشار پستی در توئیتر اعلام کرد که ترامپ، پمپئو را نه برای حقیقت‌یابی که برای هماهنگی با بن سلمان و داستان پردازی درباره «عناصر خودسَر» به عربستان فرستاد.

هدف پمپئو از سفر به عربستان هماهنگی با ریاض در ماجرای خاشقجی بود
کد خبر: 239135
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «مجتهد» افشاگر اسرار پشت پرده خاندان سعودی در پیامی در صفحه توئیتر خود به پشت پرده سفر پمپئو به ریاض و ملاقات با بن سلمان پرداخته است.

براساس این گزارش، مجتهد گفته است: ترامپ، پمپئو را نه برای حقیقت یابی بلکه برای هماهنگی با بن سلمان و داستان پردازی درباره «عناصر خودسَر» به عربستان فرستاده است تا سخنان ترامپ با وی تناقض نداشته باشد.

وی در ادامه آورده است: اما به نظر می رسد شرایط برای بن سلمان به گونه ای است که حتی علیرغم تلاش ترامپ برای نجات وی هیچ راه خلاصی ندارد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده اخیرا برای گفت‌وگو با پادشاه عربستان درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی و احتمال قتل این معارض عربستانی به ریاض سفر کرد.

این در حالی است که ترامپ همزمان با این سفر و دیدار پمپئو با بن سلمان در اظهارنظری عجیب و البته از پیش برنامه ریزی شده مدعی شد که امکان دارد ماجرای ناپدید شدن خاشقجی به «عناصر خودسَر» ارتباط داشته باشد و بن سلمان نیز از این ماجرا بی خبر است!

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها