گزارشی از تحولات بازار خرده فروشی؛

روند کاهش قیمت سکه ادامه دارد/ بازار ارز در تب و تاب فروش دینار

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 150 هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و 370 هزار تومان معامله شد.

روند کاهش قیمت سکه ادامه دارد/ بازار ارز در تب و تاب فروش دینار
کد خبر: 239216
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 150 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 370 هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه‌1 میلیون 180 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 676 هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای 18 عیار 414 هزار و 600 تومان است.

جدول ارز

طبق گزارش های میدانی خبرنگار ما بازار ارز به مناسبت فرا رسیدن مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در جهت معامله دینار تلاش می‌کند و نکته قابل توجه افزایش تعداد دلال اینبار در جهت سود این ارز است.

یکی از این صرافان گفت: صرافی ها دینار را به مبلغ 12 تا 13 تومان معامله می‌کنند اما دلال‌ها سعی دارند این رقم را به 15 تا 16 تومان برسانند و ما توصیه می‌کنیم تا زائران اربعین حسینی برای تهیه دینار به صرافی های مجاز مراجعه کنند.

تعداد حضور دلال ها در بازار ارز به جهت هشدارهای جدی نیروی انتظامی و دستگیری تعداد زیادی از آنها به علت اخلال در امر بازار ارز، کاهش یافته است و امیدواریم که این دستگاه های نظارتی به همین منوال به نظارت های خود ادامه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها