کد خبر: 239285
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۷:۴۵:۰۰
| |

فرمانده نیروی انتظامی:

زائران، مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی 100 درصدی ناجا و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی(ع) خبرداد.

زائران، مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند
کد خبر: 239285
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور عراق در جمع خبرنگاران گفت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق پیرامون خدمات‌‌‌دهی به زوار اربعین حسینی (ع) گفت‌‌‌وگو کردیم. وزیر کشور عراق در راس هیاتی به همراه فرماندهان مرزبانی و انتظامی این کشور و نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه اربعین نیروی انتظامی مرز مهران حضور یافتند.دکتر الاعرجی در این گفت‌‌وگو مراتب تقدیر خود و نخست‌‌‌وزیر عراق را به پاس دقت و سرعت عمل پلیس در خدمات‌‌‌‌دهی به زوار و تاکید بر رعایت موضوعات قانونی، اعلام و ابلاغ کردند.

اشتری با اشاره به فعالیت کمیته مشترک پلیس ایران و وزارت کشور عراق در راستای خدمات‌‌‌دهی به زوار اظهار داشت: این کمیته پس از تشکیل، طی این روزها تقویت شده و ان‌‌شاءالله هماهنگی و همکاری میان دو کشور برای ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی (ع) ارتقاء خواهد یافت. در این گفت‌‌وگوی ویدئو کنفرانسی بر لزوم اتخاذ تمهیداتی در راستای تسهیل تردد کامیون‌‌‌های حامل بار به سمت عراق نیز تاکید شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور از آمادگی صد در صدی و کامل نیروی انتظامی برای خدمات‌‌‌دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا گیت‌‌‌ها افزایش یافته تا روند تردد زائران تسهیل شود. البته زائران اربعین حسینی (ع) حتماً مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند و ان‌‌شاءالله امسال نیز همچون سال‌‌‌‌های گذشته راهپیمایی بزرگ اربعین در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها