کد خبر: 239328
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۰۹:۵۸:۰۰
| |

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به لغو تورنمنت قزاقستان

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که با لغو تورنمنت چهارجانبه قزاقستان، ملی‌پوشان فوتسال کشورمان بازی تدارکاتی دیگری برگزار خواهند کرد.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به لغو تورنمنت قزاقستان
کد خبر: 239328
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل آذرماه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان شرکت کند، اما با اعلام علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال، این تورنمنت لغو شده است. کفاشیان گفته بود که قزاق‌ها به خاطر مشکلات مالی، نمی‌توانند این مسابقات را برگزار کنند. کفاشیان همچنین از اسلواکی و روسیه به عنوان حریفان احتمالی بعدی تیم ملی نام برده است.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما ظاهراً مشکلی در کمیته فوتسال کشور قزاقستان ایجاد شده و مسابقات احتمالاً لغو خواهد شد. مطمئناً در صورت لغو این مسابقات، بازی تدارکاتی دیگری را هماهنگ می‌کنیم.

ورنمنت چهارجانبه قزاقستان قرار بود با حضور تیم‌های ملی قزاقستان، ایران، آذربایجان و روسیه برگزار شود و تیم ملی فرصت برگزاری سه دیدار تدارکاتی را داشت. این در حالی است که پیش‌تر دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل به دلیل هزینه‌های بالای این سفر لغو شده بود و به این ترتیب، ملی‌پوشان فوتسال چهار دیدار تدارکاتی را از دست دادند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها