کد خبر: 239397
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

لادروپ شایعه مذاکره با رئال مادرید را رد کرد

میشل لادروپ ادعای یکی از رسانه‌های اسپانیایی در خصوص تماس باشگاه رئال مادرید با او برای جانشینی خولن لوپتگی را رد کرد.

لادروپ شایعه مذاکره با رئال مادرید را رد کرد
کد خبر: 239397
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اخیراً شبکه «تله‌مادرید» اسپانیا مدعی شده است که میشل لادروپ بازیکن سابق رئال مادرید با یکی از مدیران این باشگاه وارد مذاکره شده و درباره جانشینی خولن لوپتگی در صورت اخراج او از سرمربیگری کهکشانی‌ها صریحاً صحبت کرده است.

ستاره سابق فوتبال دانمارک که سابقه بازی در رئال مادرید و بارسلونا و چند تیم دیگر را هم دارد اما ابراز اطمینان کرد که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پایتخت اسپانیا به او نشده است.

او در یک نامه الکترونیک خطاب به خبرگزاری ریتزائوی دانمارک، نوشته است: هیچ تیمی به من پیشنهاد مربیگری نداده است. من هرگز چنین کاری را در حق یکی از همکارانم انجام نمی‌دهم.

طبق ادعای تله‌مادرید، سرمربی سابق تیم‌های ختافه، سوانسی و مایورکا، در تماس خود با مدیر باشگاه رئال مادرید از آمادگی خود برای گرفتن جای لوپتگی خبر داده است.

لادروپ 45 ساله در فاصله سال‌های 1994 تا 1996 برای رئال مادرید توپ می‌زد و از ماه می امسال که به کار خود به عنوان سرمربی تیم الریان قطر پایان داد، بدون تیم بوده است.

او در ادامه نامه الکترونیک خود نوشته است: اگر قرار باشد دوباره هدایت تیمی را برعهده بگیرم خودم آن را اعلام خواهم کرد.

لادروپ که جزو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دانمارک محسوب می‌شود، دوران مربیگری‌اش را سال 2000 به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم ملی دانمارک آغاز کرد و بعد از هدایت باشگاه بروندبی دانمارک را برعهده گرفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها