مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران اعلام کرد:

رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ شرکت‌های خودروساز برای کنترل میزان آلایندگی سرویس کارکنان خبر داد.

رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز
کد خبر: 239448
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران، با تایید خبر جلوگیری از ورود اکیپ آزمون آلایندگی شهرداری و پلیس به توقفگاه سرویس کارکنان دو شرکت خودروسازی « ایران خودرو» و «سایپا»، گفت: براساس بخشنامه استاندار تهران، کلیه اتوبوس‌های سرویس کارکنان کارخانجات ، ادارات و... موظف به گرفتن معاینه فنی هستند.

وی با بیان اینکه برخی از کارخانجات اجازه ورود به پارکینگ هایشان را به تیم های معاینه فنی نمی‌دهند افزود: هماهنگی لازم با دادستان انجام شده است تا مجوز ورود به این کارخانجات صادر شود و براساس هماهنگی با دادستانی ناحیه 37 با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط وپارکینگ می رویم تا کنترل آلایندگی سرویس ها انجام شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه در کنترل معاینه فنی اغماضی با متخلفان نخواهیم داشت، افزود: بیشتر ین آمار سرویس کارکنان متعلق به دو شرکت خودرو ساز است، اما عمده این اتوبوس ها در داخل محوطه هستند که اجازه ورود داده نشده است،‌حتی یک شبانه روز تیم های معاینه فنی، پشت در این کارخانه ماندند و هر اتوبوسی که از محوطه خارج می شد را چک می‌کردند اما نمی‌توان همه اتوبوس ها را با این روش کنترل کرد، چراکه شنیده ایم اتوبوس های 302 در داخل محوطه کارخانه فعال هستند!

حسینی منش در خاتمه با بیان اینکه تخمین زده شده که حدود یک چهارم خودروهای این دو شرکت فاقد معاینه فنی بوده و یا تست ها را پاس نمی کنند ادامه داد: به نظر می رسد با اخذ حکم از دادستان بتوانیم از هفته آینده وارد محدوده پارکینگ شرکت های خودروساز شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها