کد خبر: 239628
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۰۹:۳۲:۰۰
| |

جورجو کیلینی:

رونالدو جای خالی بوفون را پر کرد

کاپیتان یوونتوس به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن پرتغالی جالی خالی بوفون را پر کرد.

رونالدو جای خالی بوفون را پر کرد
کد خبر: 239628
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جورجو کیلینی بعد از جدایی بوفون از یوونتوس بازوبند کاپیتانی بیانکونری‌ها را بر بازو می‌بندد. این بازیکن با تجربه به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و درباره این بازیکن پرتغالی گفت‌: رونالدو انسانی دقیق و متواضع است. تفکر پیروزی که او دارد باعث شده تا جای خالی بوفون را در تیم ما پر کند. او انسانی بسیار آرام است و با وجود این که تهمت تجاوز جنسی به او زده شده اما بدون استرس و مشکل در حال تمرین کردن است.

کیلینی درباره این سوال که چه تیم‌هایی در فصل جاری می‌توانند رقیبی جدی برای یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی باشند پاسخ داد: ناپولی و اینتر رقیبان جدی ما هستند. میلان هنوز نیاز به پیشرفت دارد و رم هم تیم جوانی است. ناپولی جدی‌ترین رقیب ماست. آنها مربی بسیار خوبی به نام کارلو آنچلوتی دارند که کار خود را بسیار خوب بلد است. امیدوارم این مربی برای سازگار شدن در ناپولی به وقت بیشتری نیاز داشته باشد.

کاپیتان یوونتوس درباره ایگواین و پوگبا دو هم‌بازی سابق خود گفت: ایگواین واقعا بازیکن خوبی بود و همه ما در یووه خود را مدیون این بازیکن می‌دانیم اما پوگبا بازیکن خاصی است که استعدادی عجیب دارد. او مانند لبرون جیمز و اوسین بولت ذاتا با استعداد است و می‌تواند به کاپیتانی بزرگ تبدیل شود. البته او هنوز جوان است و باید تجربه کسب کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها