کد خبر: 239891
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۹:۰۰
| |

حجت نظری نظری در جلسه علنی شورای شهر تهران:

 برنامه سوم شهرداری دارای اشکال است/ هیات رییسه شورا فرصت بیشتری برای بررسی بدهد

یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که با توجه به ایرادات برنامه سوم توسعه، برنامه دوم یک سال دیگر تمدید شود.

 برنامه سوم شهرداری دارای اشکال است/ هیات رییسه شورا فرصت بیشتری برای بررسی بدهد
کد خبر: 239891
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به ایرادات برنامه سوم توسعه شهرداری با بیان این‌که ما در بررسی برنامه سوم توسعه زمان کمی داریم، اظهار کرد: این در حالی است که برنامه سوم توسعه شهرداری ایرادات زیادی دارد و حتی من می‌خواستم پیشنهاد دهم که شهرداری این برنامه را پس بگیرد و یا اعضای شورا به زودی به آن رأی ندهند.

متن کامل اظهارات حجت نظری در جلسه شورای شهر تهران:

باتوجه به محدودیت زمانی که برای بررسی برنامه سوم شهرداری داریم و همچنین با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این برنامه متاسفانه از اشکالات زیادی هم برخوردار است، ابتدا می‌خواستم پیشنهاد دهم که دوستان به کلیات رای ندهند.

زمان برای بررسی این برنامه با توجه به اشکالاتی که دارد کافی نیست و به همین دلیل درخواست دارم که زمان بررسی را دو تا سه ماه به تعویق بندازیم تا طی این مدت همکاران بتوانند بررسی دقیق‌تری روی آن داشته باشند.

این برنامه قرار است پنج سال چراغ راه ما شود و هرچه بیشتر دقت و بررسی کنیم آسیب کمتری خواهیم دید، ضمن اینکه ما می‌توانیم به مدت یکسال برنامه دوم شهرداری را تمدید کنیم تا برنامه سوم برنامه کامل‌تر و بدون نقصی باشد. سابقه تمدید برای برنامه پنج ساله توسعه کشور هم وجود دارد.

در خواست من استمهال برای بررسی قانون برنامه پنج ساله سوم شهرداری است چرا که امکان رسیدگی به تمامی جوانب برنامه در زمان موجود مقدور نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها