فرماندار زاهدان:

احتمال ورود 7 هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان/ مرز مجدداً بازگشایی شد

فرماندار زاهدان گفت: با افزایش تعداد حضور زائران پاکستانی به استان پیش‌بینی می‌شود امشب بیش از 7 هزار زائر وارد سیستان و بلوچستان شود.

احتمال ورود 7 هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان/ مرز مجدداً بازگشایی شد
کد خبر: 240072
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان اظهار داشت: از صبح روز گذشته با افزایش چشمگیر ورود زائران پاکستانی اربعین به استان روبه‌رو شدیم که تا پایان ساعت کاری مرز بیش از 5 هزار نفر از زائران در قالب 44 دستگاه اتوبوس موفق به ورود به کشور شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم زیادی از زائران در داخل خاک پاکستان در انتظار ورود به ایران اسلامی هستند پس از رایزنی با مسئولان دو طرف مجدداً مرز بازگشایی شد و هم اکنون نیز زائران در حال ورود به خاک کشور هستند.

به گفته نخعی پیش‌بینی می‌شود امشب بیش از 7 هزار نفر از زائران حسینی پاکستان وارد کشور شوند که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده کلیه اقدمات لازم برای اسکان و پذیرایی از آنها تدارک دیده شده و با مشکل روبه‌رو نیستیم.

فرماندار زاهدان تاکید کرد: از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران این آمادگی اعلام شده تا هر زمانی که زائر برای ورود به کشور وجود داشته باشد مرز باز بماند تا زائران امام حسین(ع) بتوانند در اسرع وقت خود را به زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان برسانند و از امکانات رفاهی تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها