کد خبر: 240164
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

محمد انصاری:

نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی کرده‌ایم

محمد انصاری، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت السد فردا مقابل این تیم صف‌آرایی خواهد کرد.

نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی کرده‌ایم
کد خبر: 240164
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد انصاری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما خیلی خوب حریف را آنالیز و نقاط ضعف و قوتش را شناسایی کرده‌ایم. نیمه اول بازی ما و السد تمام شده و نیمه دوم باقی مانده است. تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشته‌ایم تا به امید خدا راهی فینال آسیا شویم.

وی در ادامه افزود: به عقیده من السد تیم بسیار باکیفیتی است، اما هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از آن نیست که شما در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کنید. ما فردا قطعاً به دنبال یک نمایش خیلی خوب در زمین هستیم. خوشبختانه با دفاع تیمی خیلی خوب توانسته‌ایم کمترین گل خورده را تا به اینجای رقابت‌ها داشته باشیم و این کیفیت بالای خط دفاع پرسپولیس را نشان می‌دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: از هواداران‌مان می‌خواهم مثل همیشه از تیم‌شان حمایت و یکسری مسائل را رعایت کنند تا ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم با حمایت آنها راهی فینال شویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها