کد خبر: 240294
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۶:۵۷:۰۰
| |

روزنامه دیلی میل؛

بن سلمان، «صدام کوچک» است

روزنامه دیلی میل در مطلبی با اشاره به قتل روزنامه‌نگار منتقد آل سعود و جاه طلبی‌های ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان را «صدام کوچک» خواند.

بن سلمان، «صدام کوچک» است
کد خبر: 240294
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۰۶:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه دیلی میل در مطلبی با اشاره به جاه طلبی‌های شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نوشت، جای تعجبی وجود ندارد که برخی او را "صدام کوچک"می‌خوانند.

به نوشته این روزنامه، در شرایطی که هنوز دقیقا معلوم نشده پایان سرنوشت جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی چگونه رقم خورده است، اما تا اینجا عربستان سعودی مرگ وی را در درون کنسولگری خود در استانبول تائید کرده است.

این روزنامه با اشاره به شبهات درگیر شدن خاشقجی با 15 مامور آموزش دیده امنیتی عربستان در درون کنسولگری نوشت، چگونه است که این خبرنگار 59 ساله ناراضی سعودی با پای خود به درون کنسولگری عربستان می‌رود تا به ازدواج خود سندیت ببخشد، اما به ناگهان بدن او در این مکان قطعه قطعه می‌شود و این عملی نبوده مگر آنکه سعودی‌ها وی را با خدعه به محل کنسولگری برده باشند.

تردیدی نیست که در روز‌ها و ساعات پیش رو مسئولان ترکیه‌ای جنبه‌های روشنی از مرگ خاشقجی را آشکار خواهند کرد. مثلا اینکه دیوار‌های کنسولگری عربستان رنگ شده است تا خونابه‌های ناشی از قتل جمال خاشقجی بر روی آن عیان نشود. همچنین عملیات کاوش در جنگل‌های حومه استانبول هم پرده از بقایای جسد خاشقجی برخواهند داشت.

در این زمینه، جان ساورز، رئیس سابق ام آی 6 انگلیس گفت: «کاملا واضح است که اختیار در کشتن وحشیانه جمال خاشقجی از سوی یک مقام رده بالای سعودی، محمد بن سلمان؛ دستور داده شده است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها