کد خبر: 240405
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

واگذاری 72 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از واگذاری 72 هکتار از اراضی صنعتی شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان خبر داد.

واگذاری 72 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قزوین
کد خبر: 240405
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از واگذاری 72 هکتار از اراضی صنعتی شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان خبر داد و گفت: رشد 7/1 برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 71 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است. تا کمتر از یک‌ماه آینده حدود 70 هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضی سرمایه گذاری واگذار و تا پایان سال واگذاری 100 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی، فلزی و برق بوده است. در این میان نیز شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین، خرمدشت و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری‌ها را داشته‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها