در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت مطرح شد

روند تغییرات در کابینه امیدآفرین نیست/ ابراز نگرانی از وزرای پیشنهادی صنعت و راه

دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، روز گذشته تشکیل جلسه داد و نسبت به تغییرات اخیر در کابینه ابراز نگرانی کرد.

روند تغییرات در کابینه امیدآفرین نیست/ ابراز نگرانی از وزرای پیشنهادی صنعت و راه
کد خبر: 240416
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، شب گذشته(دوشنبه) به ریاست علی شکوری‌راد دبیرکل این حزب تشکیل جلسه داد.

بر مبنای این گزارش، اعضای دفتر سیاسی در این جلسه پس از مرور اخبار هفته گذشته از جمله اخبار شورا و شهردار تهران، به بحث و بررسی پیرامون 4 گزینه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی، برای تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، راه و شهرسازی، اقتصاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداختند.

اعضای دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، گزینه‌های پیشنهادی دولت را امیدآفرین ارزیابی نکرده و نسبت به وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های «صنعت، معدن و تجارت» و «راه و شهرسازی» ابراز نگرانی کردند.

اعضای دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، نگرانی در مورد وزیر پیشنهادی برای وزارت «صمت» از جهت امکان توزیع رانت در آن و تردید در ضدفساد بودن وی را از شدت بیشتری برخوردار دانستند.

در این جلسه، اعضای دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت تأکید کردند که با توجه به دیدار اخیر حسن روحانی با فعالین سیاسی اصلاح‌طلب و بیان انتقادات و نگرانی‌های گروه‌های حامی رئیس جمهور در آن جلسه، انتظار می‌رفت وی گزینه‌های مناسب‌تری را جهت تصدی این وزارتخانه‌های مهم و کلیدی اقتصادی به مجلس معرفی کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها