کد خبر: 240652
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

AFC استقلال را جریمه کرد

AFC در یکی از احکام خود، باشگاه استقلال را به خاطر بی احترامی بازیکنان و دست ندادن آنها در پایان بازی با السد، مبلغ هزار دلار جریمه کرده است.

AFC استقلال را جریمه کرد
کد خبر: 240652
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی آرای انضباطی خود را منتشر کرده است که در میان این آرا نام باشگاه استقلال هم به خاطر ارتکاب چهار تخلف در بازی با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی دیده می شود.

ای اف سی در یکی از احکام خود، باشگاه استقلال را به خاطر بی احترامی بازیکنان و دست ندادن آنها در پایان بازی با السد، مبلغ هزار دلار جریمه کرده است که این جریمه در صورت تکرار اتفاق مزبور، بیشتر خواهد شد.


پرتاب مواد محترقه و اشیا به داخل زمین که دو تای آن جلوی داور به زمین افتاد و یکی از آنها به کمک داور برخورد کرد، باعث جریمه 13 هزار و 500 دلاری باشگاه ایرانی از سوی AFC شده است.


عدم رعایت قوانین دوپینگ هم جریمه هزار دلاری را برای استقلال در پی داشته است.


مسئله دیگری که باعث شده است کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال هشدار جدی بدهد، بلیت فروشی بازی با السد و شماره گذاری صندلی ها بوده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به خاطر اعتراض به داور بازی با الدحیل، علاوه بر محرومیت در بازی بعد (محروم از بازی رفت با السد که اعمال شده است) محکوم به پرداخت هزار دلار است و برای پرداخت آن 30 روز فرصت دارد.


همچنین باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم رعایت قوانین مربوط به دوپینگ و تکرار این اتفاق، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 12 هزار و 500 دلار جریمه شده است و باید این مبلغ را پرداخت کند.

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها