کد خبر: 241156
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

سید ابوالفضل موسوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس

شفافیت می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند

سیدابوالفضل موسوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ما باید مردم را در جریان مشکلات و برنامه‌های خود برای رویارویی با آنها قرار دهیم. قطعا اگر با مردم صادق باشیم، آنها مسئولان را همراهی می‌کنند.

شفافیت می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند
کد خبر: 241156
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدابوالفضل موسوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه چه اقداماتی می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند، بیان کرد: برای بازگرداندن امید به جامعه باید همه واقعیت‌ها را به مردم گفت. چرا که اگر مردم واقعیت‌ها را بدانند قطعا مسئولان را در حل مشکلات یاری خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مقام مظم رهبری فرمودند هیچ موضوعی نباید از مردم مخفی شود. مردم باید مشکلات و شرایط کشور را بدانند. ما باید مردم را در جریان اقدامات کشورهای مختلف علیه خود قرار دهیم. از سوی دیگر باید قابلیت‌های خود را با مردم در میان بگذاریم.

نماینده یزد در مجلس گفت: گاهی مردم فکر می‌کنند ما ناتوان هستیم و این خود تاثیرات منفی را در ذهن مردم به جا می‌گذارد اما مردم باید بدانند که ما قابلیت‌های انکارناپذیری داریم. مردم باید در جریان برنامه‌های مسئولان برای رویارویی با مشکلات قرار گیرند. اگر با مردم روراست باشیم، قطعا امید خود به خود ایجاد خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها