کد خبر: 241326
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۷:۱۸:۰۰
| |

حسن بهرام‌نیا:

تمامی قوا در بی‌اعتماد شدن جامعه نقشی بر عهده دارند

یک نماینده مجلس گفت:تمامی قوا در بی‌اعتماد شدن جامعه نقشی بر عهده دارند که باید با تلاش این بی‌اعتمادی را ترمیم کرد. قوه قضاییه باید با شدت با مفسدان و اختلاس‌گران برخورد کند. قوه مجریه نیز باید در سیستم‌های بازرسی و اجرایی از نیروهایی کارآمد و توانمند استفاده کند و دستگاه‌های نظارتی باید برای کنترل بازار ورود پیدا کنند که اجرای تمامی این موارد می‌تواند امیدآفرین باشد.

تمامی قوا در بی‌اعتماد شدن جامعه نقشی بر عهده دارند
کد خبر: 241326
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن بهرام‌نیا درباره اینکه چه اقداماتی می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند، بیان کرد: از آنجا که در شرایط فعلی کم‌اعتمادی از ناحیه مردم نسبت به مجموعه قوا به وجود آمده است، هر کدام از قوا به میزانی که در این بی اعتمادی نقش دارند، باید اقداماتی را در راستای ترمیم آن انجام دهند.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی قوا در بی‌اعتماد شدن جامعه نقشی بر عهده دارند که باید با تلاش این بی‌اعتمادی را ترمیم کرد. قوه قضاییه باید با شدت با مفسدان و اختلاس‌گران برخورد کند. قوه مجریه نیز باید در سیستم‌های بازرسی و اجرایی از نیروهایی کارآمد و توانمند استفاده کند و دستگاه‌های نظارتی باید برای کنترل بازار ورود پیدا کنند که اجرای تمامی این موارد می‌تواند امیدآفرین باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: اگر بتوانیم این مسائل را ساماندهی کنیم، قطعا امید به جامعه بازگردانده خواهد شد.

بهرام نیا یکی از راهکارهای مناسب را شفافیت ذکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به جز مسائل امنیتی باید در بقیه موارد با مردم شفاف باشیم که نقش موثری در امیدآفرینی دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها