کد خبر: 241515
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران:

 برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز پایتخت آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز آغاز شد.

 برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز پایتخت آغاز شد
کد خبر: 241515
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به شکایت های شهروندان و تاکسیرانان در خصوص مراکز فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در چند نقطه از پایتخت، از طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز خبر داد و افزود: برخی از این رانندگان با خودروهای پلاک شهرستان و به صورت باندی فعالیت می‌کنند که موجب نارضایتی و سلب آسایش شهروندان شده‌اند.


وی ادامه داد: این مسافربرهای غیرمجاز در چند نقطه پایتخت شناسایی شده اند که برخورد با آنان طبق قانون و با هماهنگی ماموران انتظامی انجام می گیرد.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: اغلب این مسافربرهای شخصی با پلاک های شهرستان در حال فعالیت هستند و برخورد قانونی و محدود کردن فعالیت آنها باعث می شود فضا برای خدمات رسانی بهینه تاکسی‌های رسمی فراهم شود و شهروندان با اعتماد کامل و آرامش خیال از تاکسی های زیر نظر سازمان تاکسیرانی استفاده کنند.



منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها