کد خبر: 241792
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

هشدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز:

بدون زنجیر چرخ به جاده چالوس نروید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آمادگی بیش از 250 راهدار در قالب 20 اکیپ راهداری و 85 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای ارائه خدمات در راهداری زمستانی در استان البرز خبر داد.

بدون زنجیر چرخ به جاده چالوس نروید
کد خبر: 241792
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در خصوص تمهیدات زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برای سال جاری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل سرما و آغاز نزولات آسمانی، 250 راهدار در قالب 20 اکیپ راهداری به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز با بیان اینکه تاکنون پنج هزار تن نمک در سوله‌های استان ذخیره شده است افزود: شرایط خاص استان البرز از جمله وجود آزاد راه‌های پر تردد در استان و محورهای کوهستانی مانند کرج - چالوس لزوم رعایت نکات ایمنی برای سفرهای زمستانی را دو چندان می‌کند.

وی به هموطنانی که قصد سفر به این استان را دارند، توصیه کرد: ایمنی سفر را رعایت کنند و تجهیزات مناسب سفرهای زمستانی مانند زنجیر چرخ همراه داشته باشد و با راهداران و عوامل امدادی همکاری لازم را داشته باشند و قبل از سفر نیز از وضعیت راه‌ها از سامانه 141 مطلع شوند.

گفتنی است، استان البرز بیش از هزار و 300 کیلومتر راه دارد که 13 راهدارخانه ثابت در طول راه‌های استان مستقر شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها