کد خبر: 242039
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

جلسه بررسی وزیران پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام بود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با تقدیر از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه بررسی چهار وزیر پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی بود.

جلسه بررسی وزیران پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام بود
کد خبر: 242039
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران درباره نظرات متفاوت برخی نمایندگان مجلس در جلسه رای به چهار وزیر پیشنهادی، اظهار داشت: هنگامی که وزیری به مجلس پیشنهاد می شود، نظرات مختلفی در خصوص آن گزینه وجود دارد، ممکن است سوالات و یا ابهاماتی درباره وی وجود داشته باشد.


وی با یادآوری اینکه قانونگذار یک هفته فرصت برای بررسی صلاحیت فردی، حرفه ای و فنی گزینه پیشنهادی توسط مجلس تعیین کرده است، افزود: در این فرصت سوالات، ابهامات پاسخ داده شده و مذاکرات صورت می گیرد.


معاون پارلمانی رییس جمهوری یادآور شد: طبیعی بود که در هنگام پیشنهاد اسامی به مجلس، شماری از نمایندگان نسبت به این افراد نظرات متفاوتی داشته باشند.


امیری خاطرنشان کرد: وزیران پیشنهادی در طول یک هفته مذکور با شرکت در فراکسیون ها، کمیسیون ها و مجامع استانی به سوالات پاسخ داده و ابهامات را رفع کردند و توانستند نمایندگان مجلس را قانع کنند.


وی با تقدیر از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جلسه بررسی چهار وزیر پیشنهادی یکی از جلسات خوب مجلس و نشان بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها