کد خبر: 242167
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

پیروزی لیکرز با درخشش لبرون جیمز

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد.

پیروزی لیکرز با درخشش لبرون جیمز
کد خبر: 242167
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت های لیگ NBA، تیم مینه سوتا موفق شد با درخشش ستاره خود دریک رز در تارگت سنتر، یوتا جاز را با نتیجه ی نزدیک 128 بر 125 شکست دهد. دریک رز در بازی دیشب موفق به کسب 50 امتیاز، 4 ریباند و 6 پاس منجر به گل در 41 دقیقه شد که یادآور روزهای درخشان رز جوان در شیکاگو بود. این 50 امتیاز بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی برای او بود. در پایان بازی و در میان فریاد های "ام وی پی، ام وی پی" تماشاگران، رز احساساتی نتوانست اشک های خود را کنترل کند. دریک رز جوانترین ام وی پی تاریخ لیگ است که در سال 2011 این عنوان ارزشمند را از آن خود کرد. کسب 34 امتیاز در نیمه دوم و امتیازات حساس لحظات پایانی کوارتر چهارم و هم چنین بلاک کردن شوت 3 امتیازی دانته اگزوم در 2.7 ثانیه مانده به اتمام بازی، نمایش رز را دل پذیر تر کرد.

فوق ستاره تیم مینه سوتا، جیمی باتلر در بازی دیشب حضور نداشت و تام تیبوداو سرمربی مینه سوتا دلیل غیب او را درد شدید عضلانی اعلام کرد و گفت: غیبت باتلر به درخواست خروج او از تیم مرتبط نیست. دیگر غایب مینه سوتا جف تیگ گارد راس این تیم بود که در بازی مقابل لیکرز و درگیری با لبرون جیمز از ناحیه زانوی چپ آسیب دیده بود. در این بازی برای یوتا جاز داناوان میچل 26 امتیاز و رودی گوبرت 22 امتیاز و 13 ریباند ثبت کردند.

در دیگر بازی مهم، تیم لس آنجلس لیکرز در سالن استاپلس سنتر تنها با یک امتیاز اختلاف، دالاس ماوریکس را با حساب 114 بر 113 شکست داد. سومین پیروزی متوالی لیکرز با پرتاب پنالتی ثانیه های پایانی ( 2.1 ثانیه ) لبرون جیمز به دست آمد. این در حالی بود که جیمز به خاطر از دست دادن پرتاب پنالتی ثانیه های آخر در بازی مقابل سن آنتونیو که منجر به شکست لیکرز شد، مورد انتقاد قرار گرفته بود. جیمز در این دیدار نیز ستاره تیمش بود و موفق به ثبت 29 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس منجر به گل در 39 دقیقه شد. جاوا مک گی سنتر فصل گذشته گلدن استیت در بازی دیشب با 12 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز دبل دبل کرد. برای دالاس وسلی متیوس 21 امتیاز، دی آندره جوردن 10 امتیاز و 12 ریباند و از روی نیمکت جی جی باریا 15 امتیاز و 10 پاس منجر به گل کسب کردند ولی مانع از پنجمین شکست متوالی دالاس نشدند.

گلدن استیت موفق شد درخانه در سالن اوراکل آرنا با درخشش فوق ستاره خود استفن کری، 131 بر 121 نیواوراینز پلیکان را شکست دهد. کری موفق شد 37 امتیاز، 9 پاس منچر به گل و 7 شوت سه امتیازی موفق در 37 دقیقه کسب کند و رکورد پرتاب های سه امتیازی این فصل خود را به 52.9% ارتقا دهد. این ششمین بازی بود که کری در آن موفق به کسب حداقل 30 امتیاز شد، که در نهایت ششمین پیروزی متوالی گلدن استیت را رقم زد.

کوین دورانت 24 امتیاز و 8 پاس منجر به گل و درایموند گرین 16 امتیاز، 15 ریباند و 8 پاس منجر به گل در بازی دیشب ثبت کردند. گرین در پنج بازی گذشته گلدن استیت موفق به ارسال 50 پاس منجر به گل به هم تیمی های خود شده و یکی از دلایل اصلی موفقیت سیستم پاس کاری و گردش توپ گلدن در این فصل محسوب می شود. باز گشت آنتونی دیویس ستاره نیو اورلینز بعد از دو مسابقه به خاطر مصدومیت آرنج دست راست و کسب 17 امتیاز، 12 ریباند و 7 پاس منجر به گل، مانع از شکست تیمش نشد. جرو هالیدی 28 امتیاز و 9 پاس منجر به گل و نیکولا میروتیچ 26 امتیاز و 12 ریباند برای پلیکان به دست آوردند.


این بازی با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت ویلی مک کاوی فوق ستاره ی تیم بیسبال سن فرانسیسکو جاینت که چهارشنبه در سن 80 سالگی درگذشت، برگزار شد.

نتایج سایر بازی های برگزار شده به شرح زیر است:

بروکلین 120- دیترویت 119 ( برنده در پایان وقت اضافه اول مشخص شد )


شیکاگو بولز 107- دنور 108 (برنده در پایان وقت اضافه اول مشخص شد )


نیویورک 101- ایندیانا 107


فینیکس 90- سن آنتونیو 120

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها