جنگنده‌های ائتلاف سعودی پایتخت یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری رژیم سعودی، بامداد امروز ده‌ها بار پایتخت یمن را بمباران کرده‌اند و همچنان در آسمان صنعا در حال پرواز هستند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی پایتخت یمن را بمباران کردند
کد خبر: 242280
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ائتلاف متجاوز سعودی، بامداد امروز در کمتر از یک ساعت بیش از 30 بار پایگاه «الدیلمی» در صنعا و اطراف این شهر را هدف جنگنده‌های خود قرار داد. گزارش‌ها از پرواز این جنگنده‌ها در آسمان پایتخت یمن حکایت دارد.

بر این اساس، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز پایگاه هوایی الدیلمی را 18 بار و در 10 نوبت شهرستان «همدان» واقع در استان تعز را بمباران کردند.

در مقابل، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله‌ای غافلگیرکننده به نیروهای متجاوز در ساحل غربی صورت دادند و همچنین ده‌ها مزدور را در «الجوف» کشته یا زخمی کردند.

یک منبع نظامی در این‌باره تصریح کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاه‌های دشمن متجاوز را در جبهه «حیس» هدف حملات توپخانه‌ی قرار دادند که در جریان آن، شماری مزدور به هلاکت رسید و خودروی زرهی آنها منهدم شدند.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند عصر پنجشنبه با انفجار دو بمب پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه «وادی فضحه» در جبهه «ناطع» در استان البیضاء را متوقف کرده و شماری از آنها را به هلاکت برسانند.

بمباران گسترده مناطق مختلف در یمن در حالی بامداد امروز شدت گرفته است که آمریکا روز چهارشنبه خواستار توقف جنگ در یمن شده بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها