هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

پرسپولیس می‌تواند نتیجه را در تهران عوض کند/ دست برانکو روی نیمکت خالی است/ فشار زیادی روی بازیکنان پرسپولیس است

هومن افاضلی گفت: پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات، فشار زیادی را تحمل کرده و تنها با 12 بازیکن توانسته تا فینال آسیا صعود کند. باید قبول کنیم که دست برانکو خالی است و نمی‌تواند هیچ تغییر روشی در نحوه بازی پرسپولیس ایجاد کند.

پرسپولیس می‌تواند نتیجه را در تهران عوض کند/ دست برانکو روی نیمکت خالی است/ فشار زیادی روی بازیکنان پرسپولیس است
کد خبر: 242550
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز برگزار شد و پرسپولیس درحالی‌که نیمه اول را به‌خوبی آغاز کرده بود و می‌توانست به گل برسد در نیمه دوم دچار افت شد و بازی را به حریف قدرتمند ژاپنی خودش واگذار کرد. حالا برانکو و شاگردانش باید تلاش کنند تا در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی نتیجه بازی را به نفع خودشان تغییر دهند و برای اولین بار به‌عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال ایران درباره بازی پرسپولیس برابر کاشیما و شکست شاگردان برانکو در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اعتمادآنلاین گفت: پرسپولیس نتیجه مطلوبی در ژاپن به دست نیاورد اما می‌شود گفت شکست 2 بر صفر نتیجه‌ای نیست که نشود آن را جبران کرد.

وی افزود: باید به خاطر داشته باشیم که باشگاه‌های ایرانی تنها با تیم‌های غرب آسیا بازی کرده‌اند و سابقه بازی با باشگاه‌های ژاپنی و دیگر تیم‌های شرق آسیا را ندارند. علاوه بر این‌ها باید شرایط سفر بازیکنان پرسپولیس به ژاپن را هم در نظر بگیریم. بازیکنان پرسپولیس اختلاف ساعت زیادی را تجربه کردند تا به ژاپن برسند و همین موضوع باعث شده دچار خستگی شوند.

افاضلی درخصوص نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم بازی مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس دچار ضعف شده‌اند و حجم فعالیت آن‌ها پایین آمد. همین موضوع باعث شد تا نتوانند به‌خوبی موقعیت‌سازی کنند و در زمان دفاع هم فضاهای زیادی به بازیکنان حریف دادند.

این کارشناس فوتبال دست برانکو را روی نیمکت خالی دانست و گفت: پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات، فشار زیادی را تحمل کرده و تنها با 12 بازیکن توانسته تا فینال آسیا صعود کند. باید قبول کنیم که دست برانکو خالی است و نمی‌تواند هیچ تغییر روشی در نحوه بازی پرسپولیس ایجاد کند.

افاضلی در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنی می‌تواند جایگزین نعمتی در بازی برگشت باشد؟ گفت: متأسفانه پرسپولیس روی نیمکت بازیکنی ندارد که توانایی تغییر در روند بازی را داشته باشد. امید عالیشاه بازیکن بسیار خوبی است اما از زمانی که دوباره به باشگاه پرسپولیس برگشته نتوانسته به فرم ایده‌آل خودش برسد. عالیشاه باید تلاش کند تا در بازی برگشت جای خالی نعمتی را به‌خوبی پر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها