کد خبر: 242629
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف 400 کیلوگرم حشیش در مرزهای میرجاوه

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی میرجاوه علیه قاچاقچیان و کشف 400 کیلوگرم حشیش خبر داد.

کشف 400 کیلوگرم حشیش در مرزهای میرجاوه
کد خبر: 242629
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمدعلی محمدی از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی میرجاوه علیه قاچاقچیان و کشف 400 کیلوگرم حشیش خبر داد و گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند طی عملیات غافلگیرانه مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند. مرزداران طی این عملیات موفق شدند 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

سرهنگ محمدی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها