کد خبر: 242705
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۸:۲۴:۰۰
| |

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

احتمال افزایش رای برای ماندگاری شهرداران وجود دارد

سلمان خدادادی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «قانون منع به کارگیری بازنشستگان» شفافیت ندارد، گفت: احتمال افزایش رای برای ماندگاری شهرداران وجود دارد.

احتمال افزایش رای برای ماندگاری شهرداران وجود دارد
کد خبر: 242705
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سلمان خدادادی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره بررسی استفساریه مستثنی شدن شهرداران کلانشهرها در قانون منع بکارگیری بازنشستگان بیان کرد: احتمال می دهم اعضای مجلس برای خدشه وارد نشدن به قانونی که به تازگی تصویب شده است تمایلی به تغییر آن ندارند. برخی معتقدند قانون باید اجرا شود و در آینده اگر نواقصی داشت آن را برطرف کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: 94 نفر از اعضای مجلس به استفساریه شهردار تهران رای دادند. تعداد این آرا خیلی بالا است و با توجه به اینکه در استفساریه جدید تمام شهردارن مطرح شده اند، ممکن است نمایندگان دیگر شهرها هم برای ابقا شهرداران و حفظ حرمت شوراهای شهر به این استفساریه رای دهند.

خدادادی افزود: اگر این طرح بتواند تعداد آرای کافی را کسب کند احتمال افزایش 94 رای وجود دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شفافیت ندارد، برخی از نمایندگان مجلس معتقدند این قانون زمانی باید اجرا شود که شفاف، کامل و غیر قابل تفسیر و تحلیل باشد و به همین دلیل فردا مجدد در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها