علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور مطرح کرد:

طراحی آموزش‌های ویژه متصدیان اقامتگاه بوم‌گردی و ابنیه تاریخی

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از طراحی آموزش های ویژه متصدیان اقامتگاه بوم گردی و ابنیه تاریخی خبر داد.

طراحی آموزش‌های ویژه متصدیان اقامتگاه بوم‌گردی و ابنیه تاریخی
کد خبر: 242716
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اصغر مونسان در حاشیه نشست کارگروه میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند در در خصوص نحوه حمایت از طرح های آموزشی در حوزه گردشگری اظهار داشت: در طرح های موفقی مانند «همسفر کوچک من» و دیگر طرح هایی که در خصوص گردشگری فعالیت کنند، را حمایت می کنیم.

معاون رییس جمهور ضمن تاکید بر تقویت آموزش گردشگری و طرح های آموزشی در این حوزه در سازمان میراث فرهنگی و زیرمجموعه ها نیز گفت: آموزش مبحث بسیار مهمی است و باید به صورت دائم انجام شود، امروز بخش های آموزشی در سازمان میراث فرهنگی و زیر مجموعه ها نسبت به گذشته رشد یافته است.

مونسان با بیان این که نگاه به آموزش در سازمان میراث فرهنگی به صورت مقطعی نیست، گفت: باید آموزش را به طور مداوم داشته باشیم، آموزش به ویژه برای بوم گردی ها بسیار تاثیرگذار و مهم است، که در نظر داریم یک آموزش مناسب برای فعالان این حوزه و نیز برای متصدیان ابنیه تاریخی که تبدیل به اقامتگاه شده اند، طراحی کنیم و به سرعت به اجرا بگذاریم.

وی با اشاره به فعالیت موفق بانوان در طرح های صنایع دستی نیز گفت: در این بخش به دلیل فعالیت عمده بانوان هر حمایتی که انجام دهیم، شامل این قشر می شود و اخیرا نیز نشستی با فعالان این حوزه همراه با معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده داشتیم، که خروجی های خوبی داشت و نکات مناسبی مطرح شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها