جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین

دیدار مستمر نمایندگان مجلس با رئیس جمهور فراهم می‌شود

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که ترتیباتی اتخاذ می‌شود تا کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون های سیاسی مستمرا با رئیس‌جمهور دیدارهایی داشته باشند.

دیدار مستمر نمایندگان مجلس با رئیس جمهور فراهم می‌شود
کد خبر: 242763
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در خصوص جلسه امروز (یکشنبه 13 آبان ماه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، اظهار داشت: رویکرد فراکسیون مستقلین ولایی همکاری و تعامل منطقی با دولت، جدای از تندروی‌ها و کندروی‌های سیاسی در جهت حل مشکلات مردم است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون حداقل هفته‌ای یک جلسه با ارکان دولت برگزار می‌کند، بیان کرد: امروز نیز به جهت وفاق و همدلی که در جریان رای به 4 وزیر پیشنهادی وجود داشت، رئیس دفتر رئیس جمهور مراتب تقدیر را بیان کرد.

رفتارهای وحدت گرایانه دولت و مجلس موجبات انفعال دولت آمریکا را فراهم می‌کند

وی با بیان اینکه همدلی‌ها و رفتارهای وحدت گرایانه دولت و مجلس موجبات انفعال دولت آمریکا را فراهم می‌کند، افزود: آمریکا در تلاش است تا به صورت مرتب بین دولت و مجلس شکاف ایجاد کند ولی قوای مجریه و مقننه با هوشیاری این توطئه دشمن را تبدیل به همدلی می‌کنند، ضمن اینکه هر کدام از قوا به وظایف خود عمل می‌کنند، مجلس مدافع حقوق ملت است و دولت نیز خود را خادم ملت می‌داند.

جعفرزاده ایمن‌آیادی ادامه داد: آقای واعظی در این جلسه بیان کرد که دولت مصمم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با قوای دیگر به حل مشکلات مردم بپردازد، نمایندگان مردم در مجلس نیز مشکلاتی را اعم از مسائل منطقه‌ای و ملی اعلام کردند که بخشی مربوط به مشکلات به وجود آمده در ایام اربعین بود که بخش اعظمی از پاسخ‌های واعظی، اقناع کننده بود.

ستاد اربعین هیچ گاه تعطیل نمی‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واعظی اعلام کرد که ستاد اربعین هیچ گاه تعطیل نمی‌شود و از سال گذشته تاکنون این ستاد فعال بوده است، گفت: مشکلات ارزی ناشی از سیاست‌های بانک مرکزی بود که باید مقداری تلاش می‌شد تا به لحاظ ارزی کشور دچار مشکل نشود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست نمایندگان برای دیدار با رئیس جمهور در قالب کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها، بیان کرد: آقای واعظی اعلام کرد که ترتیباتی اتخاذ می‌شود تا کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون های سیاسی مستمرا با رئیس جمهور دیدارهایی داشته باشند، فراکسیون مستقلین ولایی مجلس نیز بر تعامل منطقی با دولت برای رفع مشکلات تاکید دارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها