عضو شورای شهر تهران:

روزانه 9 هزار تن پسماند در تهران تولید می‌شود/ شورای عالی پسماند در تهران تشکیل شود

عضو شورای شهر تهران گفت: روزانه 9 هزار تن پسماند و 45 هزار تن نخاله در تهران تولید می‌شود که سرانه جهانی آن یک‌سوم است، لذا پیشنهاد می‌شود شورای عالی پسماند در تهران تشکیل شود.

روزانه 9 هزار تن پسماند در تهران تولید می‌شود/ شورای عالی پسماند در تهران تشکیل شود
کد خبر: 242809
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی در نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: مسئله پسماند در تهران بسیار حائز اهمیت است و اخیرا نیز بنده همراه با کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از سایت‌های مربوط به آراد کوه بازدیدی داشته‌ایم و بنده پیشنهاد دادم که شورای عالی پسماند باید در شهرداری برای مدیریت بهتر پسماند تشکیل شود.

وی ادامه داد: مدیریت پسماند در شهر تهران با مشکلاتی مواجه است که می‌طلبد نسبت به تشکیل شورای عالی پسماند اقدام شود. بنده هنوز نمی‌بینم که ساختار و سازمان شهرداری در این کار وارد شده باشد. سالانه 200 میلیارد برای 14 هزار هکتار فضای سبز کود مصرف می‌شود، در صورتی که سازمان فضای سبز می‌تواند برای حذف کمپوست اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: روزی 9 هزار تن پسماند و 45 هزار تن نخاله در شهر تهران تولید می‌شود، در صورتی که سرانه جهانی آن یک‌سوم و یا نصف آن است. ما سالانه 700 میلیارد تومان یارانه در خصوص پسماند پرداخت می‌کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها