فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال

بنیاد شعر و ادبیات داستانی به علاقه‌مندان داستان‌نویسی برای ثبت‌نام در «دوازدهمین دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال» فراخوان داد.

فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال
کد خبر: 242839
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در متن این فراخوان آمده است:


از همه علاقه‌مندان به داستان‌نویسی دعوت می‌شود در «دوازدهمین دوره آموزشی آل‌جلال» که به مدّت سه روز در نیمه‌ دوم آذر‍‌ماه در تهران برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.


علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه 30 آبان به نشانی jalal97.adabiatirani.com مراجعه کرده و با تکمیل برگه ثبت‌نام و ارسال یک داستان کوتاه 500 تا 2000 کلمه‌ای برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کنند.


به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، آثار ارسالی توسط کارشناسان بنیاد بررسی شده و منتخبان برای حضور در دوره پذیرش خواهند شد.
ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر، شماره تلفن 88322399 داخلی 201 در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.


بنیاد شعر و ادبیات داستانی طی چهار سال گذشته، 11 دوره سه‌روزه آموزش داستان‌نویسی آل جلال در شهرهای تهران، مشهد، پارس‌آباد مغان و بیش از 30 کارگاه یک‌روزه در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است که شرکت‌کنندگان این دوره‌ها توانسته‌اند به هشت دوره پیشرفته داستان کوتاه و رمان راه پیدا کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها