کد خبر: 242956
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

قاتلان خاشقجی در جست‌وجوی به دست آوردن تلفن همراهش

یک منبع امنیتی ترکیه ای به ناگفته های جدیدی مبنی بر جستجوی گسترده قاتلان خاشقجی برای به دست آوردن تلفن همراه مقتول اشاره کرد.

قاتلان خاشقجی در جست‌وجوی به دست آوردن تلفن همراهش
کد خبر: 242956
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یک منبع امنیتی ترکیه ای به الجزیره فاش کرد که فایل های صوتی که مقامات ترکیه در اختیار دارند نشان می دهد که قاتلان جمال خاشقجی پس از قتل وی شروع به تلاش گسترده برای یافتن تلفن همراهش کردند.

این منبع امنیتی اعلام کرد: هنگامی که قاتلان تلفن همراه را نیافتند بسیار آشفته و وحشت زده شدند.

منبع ترکیه ای به درخواست های مکرر سعودی ها از مقامات ترکیه برای به دست آوردن تلفن همراه خاشقجی اشاره کرد و افزود: ترکها احتمال می دهند که اطلاعات مهمی در تلفن همراه خاشقجی وجود داشته و برای همین قاتلان خواستار آن بودند.

شایان ذکر است که خاشقجی تلفن همراهش را به نامزدش خدیجه چنگیز قبل از ورود به ساختمان کنسولگری در دوم اکتبر گذشته داده بود.

الجزیره در ادامه آورده است: سعود المعجب دادستان سعودی اصرار عجیبی برای به دست آوردن تلفن همراه جمال خاشقجی برای بررسی آن داشته است که ترکها با آن مخالفت کرده اند و دست رد بر سینه وی زده اند.

واشنگتن پست نیز به درخواست دوباره دادستان سعودی در آخرین نشست با همتای ترکیه ای اش اشاره کرده است.

الجزیره آورده است: هدف المعجب دسترسی به آخرین مکالمات خاشقجی قبل از قتلش بوده است و مخالفت ترکها با خواست المعجب به این خاطر بوده که نگران اطلاع یافتن سعودی ها از آخرین مکالمات خاشقجی و به خطر افتادن دوستانش بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها