گزارش ویدیویی «اعتمادآنلاین» از تصمیم جدید بهارستان‌نشینان

سفرهای نمایندگان مجلس کمتر می‌شود؟

خردادماه امسال بود که سفر نمایندگان به روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال و بحث‌های پیرامون آن باعث شد که آن‌ها از این سفر انصراف دهند.

حجم ویدیو: 6.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو
کد خبر: 243056
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس همان زمانی که نمایندگان از سفر به روسیه منصرف شدند گفت که روال همیشه این طور بوده که تعدادی از نمایندگان مجلس در راستای نقش نظارتی خود برای حضور در مسابقات جام‌جهانی و به درخواست وزارت ورزش از سوی کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش اعزام می‌شوند اما چون افکار عمومی خیلی موافق نبودند که تعدادی از نمایندگان به مسابقات جام‌جهانی روسیه اعزام شوند، به احترام افکار عمومی و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، نمایندگان انصراف خود را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی روسیه اعلام کردند.


همان زمان سخنگوی هیات رییسه مجلس هم گفت که رییس مجلس تاکید کرده نمایندگان با هیچ عنوانی از طرف مجلس به مسابقات جام‌جهانی اعزام نشوند.


اما هنوز حواشی لغو سفر نمایندگان به مسابقات جام جهانی فراموش نشده بود که سه نماینده به برزیل سفر کردند و عکس یادگاری آنها در یک باشگاه ورزشی در ایالت پارانا خبر ساز شد که انتقادات گسترده ای را در فضای مجازی به دنبال داشت.


بهروز نعمتی مسئول سفر ها در هیات رئیسه مجلس، در پاسخ به این انتقادات گفت برای کاهش هزینه‌ها به جای 8 نماینده 3 نفر را به برزیل اعزام کردیم؛ ضمن اینکه آمد و‌ شدهای سیاسی بین گروه‌های دوستی و پارلمانی طبیعی است.


اما علیرضا رحیمی عضو دیگر هیات رئیسه مجلس هر چند می‌گوید که در هیات رئیسه تاکنون در مورد سفر نمایندگان به برزیل بحث نشده است، اما تاکید می‌کند که سفرهای نمایندگان به یک سوم رسیده است.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها