یک کارگردان تئاتر خبر داد:

تذکر مرکز هنرهای نمایشی به کارگردان نمایش «خاموشان»/ بعضی دیالوگ‌ها عوض می‌شود

یک کارگردان تئاتر از آغاز اجرای نمایش جدید خود با عنوان «خاموشان» از ابتدای آذر ماه خبر داد و گفت:‌ مرکز هنرهای نمایشی برای تلخی محتوای کار تذکراتی داده و قرار است برخی دیالوگ‌ها تغییر کند.

تذکر مرکز هنرهای نمایشی به کارگردان نمایش «خاموشان»/ بعضی دیالوگ‌ها عوض می‌شود
کد خبر: 243076
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۰۸:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| لیلی عاج، کارگردان تئاتر از آغاز اجرای نمایش جدید خود با عنوان «خاموشان» از ابتدای آذر ماه خبر داد و گفت: این نمایش کاری است که با حضور بهترین بازیگران مانند خانم مهتاب نصیرپور ترتیب داده شده است. قبلا این بازیگران با محمد رحمانیان کار کرده بودند.

عاج درباره محتوای نمایشنامه گفت: متن نمایش خاموشان مجوز گرفته و درباره چهار زنی است که هر یک دچار مسائل و مشکلاتی شده و از شهرهای خود برای احقاق حقشان به تهران آمده‌اند؛ به طور مثال یکی از این زنان بازمانده از زلزله سرپل ذهاب است. اینها هر کدام داستان‌های خودشان را روایت می‌کنند.

این کارگردان تئاتر گفت: البته یک تذکر جدی از مرکز هنرهای نمایشی برای تلخی نمایش گرفتیم و قرار شد برخی دیالوگ‌ها را عوض کنیم و به احتمال زیاد عنوان نمایش نیز از «خاموشان» به «روزمرگی» تغییر پیدا خواهد کرد؛ منتها هنوز توافقات اسمی را با شورا انجام نداده‌ایم.

وی در ادامه افزود: دوشنبه، 21 آبان ماه نمایش بازبینی خواهد رفت و نمایش اول آذر ماه ساعت 19 در سالن نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. مدیر تولید کار آقای فولادشکن سالن را برای کار ما هماهنگ کرده است.

عاج درباره بازیگران نمایش گفت: نمی‌توانم بگویم که بازیگران تازه به تئاتر معرفی شده‌اند چرا که جوان هستند اما بی‌تجربه و خام نیستند چرا که قبلا با بازیگران خوبی هم‌بازی شده‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها