مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

برای رفع نقص فنی اتوبوس‌ها در فصل سرما اقدام خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در فصل سرما خبر داد و گفت: این شرکت به صورت ویژه، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل اقدام خواهد کرد.

برای رفع نقص فنی اتوبوس‌ها در فصل سرما اقدام خواهیم کرد
کد خبر: 243226
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه به صورت ویژه، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل اقدام خواهیم کرد، گفت: با توجه به تجربیات ادوار گذشته در خصوص افزایش ساعات پیک ترافیک چهار ماهه پایانی سال و برای مواجهه با بارش‌های فصلی و برودت هوا، ناوگان این شرکت در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوس‌ها و انجام تست‌های مخصوص فصل زمستان به صورت ویژه، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل نیز اقدام خواهد کرد.

سنندجی با اشاره به لزوم افزایش ایمنی عبور و مرور با توجه به احتمال بارش برف و لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، اظهار کرد: در سطح مناطق 22 گانه، واحد های امداد خودرو مستقر شده‌اند تا در صورت بارش برف نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ در کمترین فرصت ممکن اقدام کنند و زمان بهینه برای جابه‌جایی مسافران عزیز حاصل شود. به منظور بررسی سیستم گرمایشی کلیه اتوبوس‌ها، مسئولین اجرایی سامانه‌ها برای اطمینان، کلیه اتوبوس‌ها را مورد آزمایش قرار داده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، نسبت به برطرف کردن آن اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی بیان کرد: جهت رفع موضوعات جایگاه‌های سوخت CNG برای اتوبوس‌های شرکت واحد و اشکالات احتمالی آتی در برخی از این جایگاه‌ها به لحاظ افت فشار گاز که در روزهای سرد سال تشدید می‌شود، اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است. با نظارت ویژه مدیران خطوط بر آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم‌های نظارت تصویری، ضمن شناسایی خطوط با حجم بالای مسافران در روزهای بارانی و یا برفی در فصل سرما، نسبت به اعزام به موقع اتوبوس‌های کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.

وی در پایان افزود: در زمان بارش برف در سطح شهر تهران، به دلیل اینکه همکارانم مشغول خدمت‌رسانی در خطوط شبانه هستند، به مدیران سامانه‌های تابعه به ویژه خطوط منتهی به مبادی شمالی و غربی تأکید شده تا نسبت به بستن زنجیر چرخ در شب‌ها اقدام کنند تا خدمت‌رسانی در شب و خصوصاً بامداد روز بعد همچون روزهای قبل، به سهولت انجام شود.

همچنین مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از شهروندان تهرانی درخواست کرد ضمن عدم تردد خودروهای شخصی در خطوط ویژه، با برنامه‌ریزی و مدیریت سفر، به‌خصوص در ساعات اولیه صبح روزهای برفی یا بارانی، این شرکت را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها