سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید:

برای تعمیر آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی نه!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امیدها گفت: چطور باید به کشتی‌گیرانم بگویم که تیم اعزام نمی‌شود و همه این سخت‌گیری‌ها و دشواری‌های وزن کم کردن بی‌ثمر بوده است؟

برای تعمیر آزادی پول دارند برای مسابقات جهانی کشتی نه!
کد خبر: 243255
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۶:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید خیرآبادی در مورد جدی شدن بحث عدم اعزام تیم امید به مسابقات جهانی اظهار داشت: ماه‌ها پیش مسابقات انتخابی را برگزار کردیم،‌ اردو و تمرین گذاشتیم که تیم به امیدهای جهان برود اما حالا اسیر بلاتکلیفی شده‌ایم و واقعاً نمی‌دانیم جواب بچه‌ها را چطور بدهیم. مسئولان پول دارند که استادیوم آزادی را بازسازی کنند اما برای حضور امیدها در مسابقات جهانی پول ندارند.

وی ادامه داد: این بچه‌ها امیدهای اصلی ما در المپیک آینده هستند و از دست دادن مسابقات جهانی خیلی به ضرر تیم خواهد بود. در این مدت بدون هیچ هزینه‌ای کار کردیم، بچه‌ها با جان و دل تمرین کردند، تدارکات خاصی هم برای تیم در نظر گرفته نشد، به تورنمنت بین‌المللی هم نرفتیم، اما خبر عدم اعزام تیم یک شوک بزرگ به من ایجاد کرد، با وجود تمام مشکلاتی که بود می‌خواستیم در امیدهای جهان بهترین کشتی‌ها را بگیریم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان خاطرنشان کرد: یکی از بچه‌ها امروز خواب ماند و کمی دیرتر برای تمرین رسید. در حال وزن کم کردن است و او را توبیخ کردم که نظم را به او یاد بدهم. به گریه افتاد و عذرخواهی کرد،‌ حالا من چطور باید به او بگویم که تیم اعزام نمی‌شود و همه این سخت‌گیری‌ها و دشواری‌های وزن کم کردن بی‌ثمر بوده؟ من واقعاً نمی‌دانم باید چطور به تیمم بگویم بروید به خانه‌تان، تیم اعزام نمی‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها