خبری خوش برای عاشقان تماشای فیلم در سالن سینما/ کمپانی نتفلیکس کوتاه آمد

بعد از جنجال شرکت ندادن محصولات کمپانی نتفلیکس در بخش رسمی جشنواره کن 2018، و دلخوری مدیر جشنواره از این شرکت، مسئولان نتفلیکس تصمیم گرفتند برخی آثارشان را اکران عمومی کنند.

خبری خوش برای عاشقان تماشای فیلم در سالن سینما/ کمپانی نتفلیکس کوتاه آمد
کد خبر: 243257
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شرکت نتفلیکس با تصمیم اکران نکردن آثارش واکنش‌هایی را در فضای سینما به وجود آورده بود که نمونه آن در جنجال‌های ایجاد شده در جشنواره کن قابل مشاهده بود. حالا بعد از آن وضعیت به تازگی مسئولان کمپانی نتفلیکس اعلام کرده‌اند مایل‌اند تعدادی از آثارشان را به نمایش عمومی درآورند که از جمله آن می‌توان به فیلم «روما» ساخته الف نسوکووارن که به تازگی شیر طلای جشنواره ونیز را به دست آورد وهمچنین آخرین کار برادران کوئن «نغمه بوستراستروج» که این فیلم نیز جایزه جشنواره ونیز را هم به دست آورد اشاره کرد.

به نظر می‌رسد آنچه در تغییر موضع مسئولان کمپانی نتفلیکس تاثیر قابل توجهی داشته محروم شدن فیلم‌های این کمپانی از حضور در رقابت اسکار بوده است. پیش از این برخی از هنرمندان از جمله استیون اسپیلبرگ از آکادمی اسکار خواسته بود همچنان روی قانون خود برای داوری فیلم‌های اکران شده باقی بمانند و به این ترتیب فیلم‌هایی که محصول نتفلیکس بودند از آنجا که فقط در فضای اینترنتی عرضه می‌شدند، از چرخه رقابت بازمی‌ماندند. این در حالی بود که بسیاری از منتقدان و کارشناسان شانس بالایی برای محصولات نتفلیکس در اسکار قائل بودند.

در نتیجه این شرایط چرخشی در موضع و تصمیم‌گیری مسئولان کمپانی نتفلیکس صورت گرفته و آنان تصمیم به اکران برخی فیلم‌ها گرفته‌اند.

همچنین مدیر جشنواره کن نیز خبر از رایزنی با مسئولان این کمپانی برای اکران محدود برخی از فیلم‌های آنان در این رویداد سینمایی داده است.

در حال حاضر این کمپانی 140 میلیون آبونمان در 190 کشور جهان دارد.

منبع: سینماسینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها