کد خبر: 243266
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۶:۴۷:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ 14 آبان 1397

امروز 14 آبان ماه سالگرد درگذشت منصور پورحیدری بازیکن و مربی سابق استقلال تهران به دلیل سرطان ریه درگذشت. او پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال است. احیای باشگاه استقلال بعد از انقلاب که با تغییر نام باشگاه تاج به استقلال صورت گرفت، از خدمات او برای منحل نشدن باشگاه بود.

حجم ویدیو: 8.83M | مدت زمان ویدیو: 00:02:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 243266
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز پیگیری می‌شود و استقلال در تبریز مهمان ماشین‌سازی است. آبی‌ها که این روزها حال‌وروز خوبی ندارند در حالی به مصاف ماشین‌سازی می‌روند که به تشخیص شفر، فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از اردوی آبی پوشان کنار گذاشته‌شده‌اند.

مربی آلمانی آبی‌ها در واکنش به این تصمیم به خبرنگاران گفت: من صحبتم را درباره نظم تیمی انجام دادم. ما 27 بازیکن داریم که شامل بازیکنان باتجربه، ملی‌پوش و حتی بازیکنان تیم ملی امید می‌شود. بازیکنان ما باید نظم تیمی را رعایت کنند وگرنه باید در بیرون منتظر باشند. مشکل آن‌ها نظم تیمی بود. درگذشته هم چنین مسائلی را برای مهدی قائدی و امید نورافکن داشتیم که اکنون این دو بازیکن در مسیر خوب و حتی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند.


فرشید اسماعیلی هم شب گذشته در اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داده است. حالا باید منتظر ماند و دید شفر چه تصمیمی در مورد این دو بازیکن می‌گیرد و سرنوشت چشمی و اسماعیلی به کجا ختم می‌شود.

امضای قرارداد کریم انصاری‌فرد با ناتینگهام

کریم انصاری‌فرد بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره به ناتینگهام فارست پیوست تا ملی‌پوش کشورمان تیم‌دار شود و خیال کی‌روش هم از این بابت راحت شده باشد. انصاری‌فرد بعد از پیوستن به این تیم انگلیسی گفت: خیلی خوشحالم که وارد فوتبال انگلیس شدم. شرایط فوتبال انگلیس خیلی با یونان فرق می‌کند و فکر کنم اینجا مادر فوتبال دنیاست. به نظرم این انتقال می‌تواند به من کمک کند تا شرایط فوتبالم بهتر شود. البته هنوز به هدف‌هایی که دارم نرسیده‌ام. از اول که فوتبال را شروع کردم می‌خواستم به یک تیم بزرگ بروم و هنوز هم به تلاشم ادامه می‌دهم.

دیدار دوستانه تیم ملی ایران

تیم ملی ایران و ترینیدادوتوباگو در دیداری دوستانه پنجشنبه، 24 آبان ماه باهم دیدار می‌کنند. این دیدار ساعت 18 پنج‌شنبه و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شاگردان کی‌روش که خودشان را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند پیش‌ازاین هم با ازبکستان و بولیوی هم دیدار کرده بودند. تیم ملی قرار بود که با ونزوئلا هم دیداری دوستانه برگزار کند اما این تیم از آمدن به تهران صرف‌نظر کرد تا برگزاری این دیدار دوستانه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

سالگرد درگذشت منصور پورحیدری

امروز 14 آبان‌ماه سالگرد درگذشت منصور پورحیدری بازیکن و مربی سابق استقلال تهران به دلیل سرطان ریه درگذشت. او پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال است. احیای باشگاه استقلال بعد از انقلاب که با تغییر نام باشگاه تاج به استقلال صورت گرفت، از خدمات او برای منحل نشدن باشگاه بود. ازاین‌رو او را پدر استقلال نامیده‌اند. پور حیدری با استقلال 2 قهرمانی در آسیا در به دست آورد که یک‌بار در قامت بازیکن و بار دیگر در کسوت سرمربی به آن دست‌یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها