محمد غرضی، عضو کابینه دولت‌های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی

بارها به هاشمی گفتم با تزریق تورم نمی‌شود دولت اداره کرد/ در دولت نظریات هاشمی را در اقتصاد قبول نداشتیم

محمد غرضی، عضو کابینه دولت‌های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی گفت: نظریه چاپ، پول و تزریق آن به جامعه با هدف پایدارماندن دولت در دنیا رد شده است. از دهه شصت تاکنون دوره دوم، دولت‌ها نه تنها خوشنام نشدند بلکه خدا خدا می‌کردند از این گرفتاری نجات پیدا کنند و بروند.

بارها به هاشمی گفتم با تزریق تورم نمی‌شود دولت اداره کرد/ در دولت نظریات هاشمی را در اقتصاد قبول نداشتیم
کد خبر: 243640
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد غرضی در پاسخ به این سئوال که آیا روحانی نیز همچون هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد تمایل دارد رئیس جمهور آینده همسو با او عمل کند یا خیر؟ گفت: آقایان هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد نظر شخصی خود را داشتند و نظرات دولتمردان شان غیر از آنی بود که آنها نظر داشتند.

وی افزود: ما اصلا نظریات آقای هاشمی را در اقتصاد کشور با توجه به اتفاقاتی که می افتاد قبول نداشتیم. شاید 10 ها بار خدمت مرحوم هاشمی رسیدم و گفتم «با تزریق تورم نمی شود دولت اداره کرد». بالاخره یک روز هم مجبور شد این حرف را بپذیرد. پس باید بین نظر روسای جمهور با اعضای دولت آنها تفاوت گذاشت.

عضو کابینه دولت های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی افزود: هربار که در ایران دولت عوض شده و رئیس دولت جدید آمد تورم را توسعه و هزینه هایش را به جامعه تحمیل کرده است. من تمامی این دولت ها را ناقض حقوق عامه می شناسم. معتقدم بین دولت هایی که ظرف این 120 سال تشکیل شد هیچ تفاوتی نبود الا آنکه قاعده جامعه سست تر و ستاد جامعه لرزان تر شده است. نظریه چاپ و پول و تزریق آن به جامعه با هدف پایدار ماندن دولت در دنیا رد شده است. از دهه شصت تاکنون دوره دوم دولت ها نه تنها خوشنام نشدند بلکه خدا خدا می کردند از این گرفتاری نجات پیدا کنند و بروند.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها